Už zase nefunguje zvukovka FM801 pod MDK 9.2

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pátek Duben 9 11:13:42 CEST 2004

On Friday 09 of April 2004 10:59, Zdeněk Gála wrote:

> Jsem sice zacatecnik, ale tohle jsem udelal jako prvni bez valneho
> vysledku. Pokousim se postupovat podle navodu ale moc tomu
> nerozumim. Tohle mi to vypisuje:
>
> [zgala na r79s02p12 zgala]$ lspcidrake -v | grep AUDIO
> snd-fm801       : Fortemedia, Inc|Xwave QS3000A [FM801]
> [MULTIMEDIA_AUDIO]= =20
> (vend          or:1319 device:0801 subv:1319 subd:1319)
>
> [zgala na r79s02p12 zgala]$ grep sound-slot /etc/modules.conf
> alias sound-slot-0 snd-fm801
>
> [zgala na r79s02p12 zgala]$ /sbin/chkconfig --list sound
> sound           0:off   1:off   2:on    3:on    4:on    5:on
> [...]

Prve co by som spravil je, ze sundam artsd a nastavim v kde, aby uz
nenabiehal. Potom treba znovu skusit nastavit kmix, zamutovat vsetky
input kanaly okrem prveho wavetable, nastavit output hlasitosti a
skusit cat /etc/passwd > /dev/dsp. Pokial sa nieco ozve, skusit
trebars xmms alebo nieco podobne. Ked to pojde, potom zacat laborovat
z cd-in a podobnymi vecami.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky