vim a zalamovani

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Neděle Duben 11 13:01:22 CEST 2004

Sun, Apr 11, 2004 at 11:26:44AM +0200  Petr Sigut napsal:
> Prave ze mi prijde jednodussi kdyz mi to zalamuje tam kde ma, ne abych
> sam musel hazet entry.. ale je pravda ze je to asi dost narocne, kdyz to
> musi cely soubor zarovnavat znovu a znovu. Ale nejak to jit musi
Prave ze nemusi (nemusi to jit "rychle"). Syntax a indent na html je delany
vim skriptama, a to vazne neni tak rychly jak cindent co je primo vevnitr v C.
A jako ta jednoduchost? Jednodussi je to neresit a pokud to chcete resit a
automatika je moc rychla tak neni problem jednou za cas rucne gq.
--
.---    Tomáš Janoušek    ---.
| NOMI team, developer, male |