Podivny problem s diakritikou v KDE 3.2.1

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Duben 11 16:19:23 CEST 2004

Ahoj všichni,

   mám takový zvláštní problém s diakritikou v KDE 3.2.1. Jde o to že
   čeština jako taková funguje (tj. všechno je česky a české znaky
   jsou OK), ale nemůžu napsat české znaky pro které na klávesnici
   není samostatná klávesa. Čili zatímco například "ěščřžýáíéúů"
   napíšu úplně v pohodě, tak například namísto "ď" se objeví pouze
   "d".

   Předpokládám že problém bude někde na ose "židle - klávesnice -
   klávesová mapa" takže jsem zkoušel různá nastavení, ale stále nic.
   Prostě s tím nemohu hnout.

   Absooutně netuším kde by mohl být problém, takže mne nenapadá jaké
   relevantní informace bych sem měl dát. Nicméně je to čerstvě
   zkompilované Gentoo 2004.0 s KDE 3.2.1. Jinak všechno chodí krásně,
   jenom ta diakritika.

Tommy

Daląí informace o konferenci Linux