A7N8X (nForce2) - krute problemy v obraze

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Duben 11 22:01:49 CEST 2004

V Ne, 11. 04. 2004 v 21:50, Petr Stehlik píše:
> Zdar,
>
> dostala se mi do ruky nejaka masina, tak jsem tam nacpal Debian Sarge
> (kernel 2.4.25), slo to jako po masle, na prvni pohled vsechny tradicne
> problematicke veci (sit, zvuk) jedou, ale strasne blbne grafika.
> Vypadavaji cele kusy pozadi, zbytek poblikava, no uplna smrt.

__pri hybani mysi__ <- to jsem zapomnel zduraznit. Kdyz je nulova
aktivita, obraz vypada stabilne (nicmene drive vypadnute kusy pozadi
chybi), ale jakmile zacnu hybat mysi, tak se obraz rozsypava,
problikavaji tam jakoby offscreen bitmapy, tezko to popsat, ale je to
zkratka nepouzitelne.

# cat /proc/interrupts
           CPU0
  0:     143194          XT-PIC  timer
  1:          8          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  5:          0          XT-PIC  ehci_hcd
  7:         34          XT-PIC  usb-ohci
  8:          4          XT-PIC  rtc
 10:          0          XT-PIC  NVIDIA nForce Audio
 11:     224785          XT-PIC  eth0, nvidia
 12:         17          XT-PIC  PS/2 Mouse
 14:       7733          XT-PIC  ide0
 15:         10          XT-PIC  ide1

Petr