šejpování klientů

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 12 21:42:47 CEST 2004

On Mon, 12 Apr 2004, Roman Beneš wrote:

> Poradí mi někdo jak to provést? Zkoušel jsem to různými způsoby ale
> nikdy mi to nepočítalo lidičky do ty skupiny a ořízlo to rychlost vždy
> pro jednoho.

Proste si ty pakety oznacte (ve vasem pripade nejsnaze asi v netfilteru
pomoci targetu MARK) a na zaklade tohoto oznaceni je v shaperu
(realizovanem nejspis pres HTB) nahazejte do prislusnych classes.

Taky si o tom zkuste nejdriv neco zjistit a piste sem, az kdyz budete mit
nejaky skutecny _problem_. Pokud za ten problem povazujete fakt, ze vam
soucasna konfigurace funguje jinak, nez ocekavate, mozna by nebylo od veci
sem tu konfiguraci (a ostatni relevantni informace) poslat, kristalove
koule jsou dnes nedostatkovym zbozim.

-- Honza Houstek