vanila kernel 2.6.x a SATA

Jirka Slabý magovec na mujbox.cz
Pondělí Duben 12 21:46:43 CEST 2004

Jaroslav Mikulík wrote:

> Zkuste zabrousit při konfiguraci kernelu do sekce SCSI a vybrat Intel
> PIIX/ICH SATA support (CONFIG_SCSI_ATA_PIIX):
>
> This option enables support for ICH5 Serial ATA.
> If PATA support was enabled previously, this enables
> support for select Intel PIIX/ICH PATA host controllers.
>
> Jarda

Ano, to bylo prvni co jsem hledal a pochopitelne zaskrtl a to i jako modul
tak i primo..viz jak jsem psal..."Pritom v jadre pri konfikuraci je primo
volba pro podporu ICH5 a to treba jako modul. Samozrejme mam toto
zaskrtnuto ale jak je videt tato volba na to take nema vliv"...

Kdyby to bylo takto jednoduche jak jsem i predpokladal, tak by bylo na svete
krasne ;-)

sejne diky

Jirka