Jak na adresare v BASH

jirkajj na centrum.cz jirkajj na centrum.cz
Úterý Duben 13 12:50:10 CEST 2004

Zdravim vsechny linuxaky.
Motam se kolem BASHe a ne a ne prijit na to jak vyresit tohle:
Mam adresar1 a v nem podadresare neco1, neco2, neco3, neco4, neco5... Vytvorim adresar2 a v nem prazdne podadresare, ktery pojmenuju 1, 2, 3, 4, 5... - pocet odpovida podadresarum v adresari1. Kdyz chci neco hromadne zkopirovat z adresare1 do adresare2 neni problem. Vlezu do adresare1 a dam
for i in neco*
do
cp -r $i /cesta/adresar2/${i#neco*}
done. A hotovo.
Peru se vsak s veci, kdyz v tom adresari2 neni odpovidajici pocet podadresaru. Je tam treba jen 1, 4, 9... Pak mi to podadresare nevytvori, jejich obsah se napere rovnou do 1, 4, 9. Muze mi s tim nekdo helfnout?

Diky, Jirka