HotSaNIC + SNMP

HUBERT David David.HUBERT na comarr.cz
Úterý Duben 13 15:36:40 CEST 2004

Dobry den,
potreboval bych nakopnout s programem HotSanic 0.5. (Ma
bohuzel velice chudou dokumentaci). Pridavam si do hlidani
dalsi a dalsi veci az doslo na routery pres SNMP, ktere si
hlidam v MRTG. Bohuzel mi to nic neloguje (po diagram.pl
ohlasi nenalezena databaze) .
Do configu v modules/traffic jsem pridal jen

dev="SNMP:192.168.1.1:public:5"

protoze v MRTG polozka

Target[Router1]: 5:public na 192.168.1.1

Funguje. Vyzkousel jsem i variantu

dev="SNMP:192.168.1.1:public:serial0"

bohuzel bez vysledku.
Nevite co mi chybi nebo delam blbe? (Nic dalsiho jsem kvuli
SNMP nekonfiguroval).
S pozdravem
David Hubert
P.S.
To vyse je pro Cisco, jelikoz Zyxel Prestige 681 na SNMP dotaz
z HotSaNICu reaguje restartem (s MRTG komunikuje).David Hubert