Re: OT: Automatické vypnutí lokálního serveru

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Středa Duben 14 00:01:10 CEST 2004

> Predne zdroj a deska musi byt ATX (starsi AT se neumi softwarove
> vypnout), no a pak musite mit v kernelu podporu ACPI nebo APM (opet to
> musi umet i deska).
A pak samozrejme musi neco z toho byt zapnute v Biosu, protoze vetsina
boardu je delana tak, ze pokud to v Biosu neni zapnute, tak to proste system
nedokaze obejit. Skutecne jsem si na boardech 10 ruznych vyrobcu overil, ze
kdyz to funguje a v biosu to vypnu, okamzite to fungovat prestane ;-) Pod
Linuxem i Wokny.
--
Petr