vanila kernel 2.6.x a SATA

Jirka Slabý magovec na mujbox.cz
Středa Duben 14 13:20:16 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Je-li to primo v kernelu, tak co ten kernel o tom radici pise? (jeste
> pred mountem initrd)

no myslim si, ze nepise nic prave, ale s distro jadrem pise

ICH5-SATA: IDE controller at PCI slot 0000:00:1f.2
ICH5-SATA: chipset revision 2
ICH5-SATA: not 100% native mode: will probe irqs later

> Alespon na deskach, se kterymi jsem mel tu cest, chodi vanilla s timto
> radicem bez zvlastnich problemu.

ja take nemam problem s firemnimi kernely

> Chcete-li dukaz misto slibu, babootujte si treba Knoppix 3.4 v 2.6
> kernelem.

No to, ze SATA chodi s 2.6 na to dukaz opravdu nepotrebuji ;-) jak jsem psal
tak ja sam to takto pouzivam od dob -testX rady. Nyni prave mam 2.6.3 (pisu
z nej). Prakticky kazde jadro z distribuce mi chodi spravne, ale me vlastni
vanilla nikdy. Proto Knoppix mi take chodi, ale ten dle meho nazoru
rozhodne nema ciste vanilla jadro.

Jako dukaz bych bral, ze stahnete zdrojaky z kernel.org, date menuconfig,
tam zaskrtnete SATA support a date make (takze zadne patche a jine veci).
Pak nabootujete a vse by spravne slo. To me rozhodne nejde a neni to vec
jedne sub rady 2.6.X ale cele 2.6.

Jakozto domenku, ze ta volba co je pod SCSI pod SATA support neni to, co je
na to potreba je mi to, ze nyni mam vsechny veci od SATA jako moduly v mem
stavajicim distro kernelu 2.6.3 a pritom nyni pri behu neni naloadovan ani
jeden tento modul. Tedy se domnivam, ze je to dano nejakym jinym.

Jirka