samba + diakritika ve jmenech a heslech

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Duben 14 14:54:03 CEST 2004

On Fri, 9 Apr 2004, josse wrote:

> takze muzu mit klidne security = user a password server = ...
> ja to pochopil tak ze jedine security = domain pouziva password server.

Skusim to prelozit: mas security = user, pokusis sa prihlasit do samby ako
user 'joe', tak samba mrkne ci ma na tomto serveri _linuxoveho_ usera co
sa vola joe. Teda zaznam v /etc/passwd na meno joe. Ak nie, zbohom. Ak
ano, mkrne ci heslo sedi s tym co je zadane cez smbpasswd.

Pri nastaveni security = share sa /etc/passwd nekontroluje, ale to uz bolo
vysvetlene dost. S password server = to nema nic spolocne.

--
jozef  :-)