diff a velke soubory

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Duben 15 12:05:49 CEST 2004

Přeji krásný den !

Potřeboval bych poradit - mám dva adresáře, ve kterých je cca
2,3 GB textových dat. Ty data jsou si hodně podobná (dump
databáze z různých dnů), a teď bych potřeboval udělat rozdílový
soubor. Jenže příkaz "diff -urN stary novy >rozdil.txt" po
chvíli padne na ústa, protože mu dojde paměť. Co se s tím dá
dělat ? Dá se někde najít "míň rozežraná" verze programu diff ?
Případně kolik paměti by měl mít k dispozici, aby ten rozdílový
soubor mohl vytvořit ? Jestli si je otevírá a načítá _celé_ oba
najednou, mělo by stačit o něco víc než je součet jejich
velikostí, ne ?

Počet souborů : 360
Velikost celkem : 2,3 GB
Velikost největšího : 983 MB
RAM : 2 GiB
SWAP : 2 GiB
systém : Whitebox linux 3.0, kernel 2.4.21-4.EL

Zkoušel jsem hledat na google + freshmeat, ale nic kloudného
jsem nenašel.

Zkusil jsem i přidat swap do souboru (další 4 GB), ale dopadlo
to stejně. Tak už opravdu nevím.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s