debian woody quota

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 15 12:38:31 CEST 2004

On Thu, 15 Apr 2004, Vaclav bilek wrote:

> dobry den chtel bych se zeptat jaky je rozdil mezi version 1 (vfsold) a
> version 2 (vfsv0) na debianu se mi podarilo zprovoznit pouze verzi 1 tak
> by me zajimalo zda se mam bat nejakych neprijemnych prekvapeni

Na praci s v2 potrebujete podporu v kernelu a novejsi userspace utility
(pise se to napr. v dokumentaci kernelu). Pro bezne pouziti na stroji, kde
nejsou tisice uzivatelu, je uplne jedno, jakou verzi pouzivate.

Mate-li opravdu hodne (10000+) uzivatelu, pro ktere chcete delat quoty,
uvazoval bych o XFS, ktere ma quoty resene uplne jinak, jsou soucasti
metadat filesystemu a pri velkem poctu uzivatelu brzdi podstatne mene nez
klasicke quoty.

-- Honza Houstek