Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Duben 15 14:43:18 CEST 2004

> Trustix se
>
> To je teda pekny FUD. Fedora se pochopitelne da pouzit na
> server stejne dobre jako jakakoliv jina distribuce.
>
> Nejvice ze vseho zalezi na adminovi, pak na tom, co a jak se
> tam bude provozovat, vyber distribuce je co se bezpecnosti a
> funkcnosti serveru tyka az na nejakem 3. nebo 4. miste.

Rekl bych, ze spis chtel rict, ze se mu pouziti Fedory na server nelibilo.
Me osobne se taky nelibilo. Nevyhovovalo mi to. Ale zato se mi moc zalibil
Trustix. Ten me skutecne nadchnul. V praci mam Suse a nejak jsem se s nim
neskamaradil.

TNX