Synchronizace Win XP klientu proti Linux NTP serveru

jAHu jahu na ynet.sk
Čtvrtek Duben 15 14:53:42 CEST 2004

prikaz net time sa mi zda ze funguje cez sambu a nie cez ntp.
nastavuje sa cas s nim napr takto (vacsinou sa to pridava do logon scriptu):

C:\Documents and Settings\jahu>net time \\jahu /set /y
Current time at \\jahu is 4/15/2004 2:48 PM

The command completed successfully.

(na pc jahu mi nebezi ntp)

ak xete pouzit ntp vo wxp tak v nastaveni casu a datumu sa da okrem asi
3och serverov dopisat asi aj vlastny (pripadne modifikovat registre a
zmenit periodu s tych okolo 5 dni, na kazdy den)

--
jAHu
do U jahuuuu?