Hesla uzivatelu pro courier-pop v mysql

Norbert Volf volf na bata.cz
Čtvrtek Duben 15 16:55:08 CEST 2004

> jako pop3 server mám courier-pop, který provádí autorizaci
> uživatelů přes mysql. Funguje to OK až na jednu věc, a to
> hesla uživatelů, které jsou v otevřeném tvaru uloženy v databázi.
> Moje představa je taková, že v databázi budu mít pouze md5 nebo
> sha1 obraz hesla.

Delal jsem neco takoveho pro pgsql server, pocitam ze pro mysql je to
jenom jiny autorizacni modul. A i kdyz jsem to nakonec nepouzil, tak mi
velmi pomohl http://high5.net/postfixadmin/. Je to takove nastavovatko
pro postfix + courier + mysql a kdyz si prohlednete zdrojaky tak tam ty
hesla uklada v md5, ale ne pomoci md5 fce z mysql. Mozna je v tom
zakopany pes. Jo ta fce md5crypt je definovana v nejakem lib.php nebo
tak neco grep vam pomuze.

--
Norbert Volf
Bata a.s., it deparment