ADSL + Slackware

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Čtvrtek Duben 15 20:34:55 CEST 2004

Cejvik napsal(a):
> Ahoj,
> mam ADSL modem
> Device name: SpeedTouch 510
> PPP over ATM
> Routed PPPoA configuration VPI=8,VCI=48
>
> Mate nekdo rozhozene na takto nakonfigurovany modem pripojeni ze slackware
> 9.1 ?
> Shanim cloveka ktery mi poradi (nebude to za moc, ale take ne zadarmo).
> Odkazy na google.com mi pomohli jen z casti :(

DD,
pokud je to ethernetová verze, tak je možnost jej nastavit jako router.
tiscali mi před pár měsíci poslalo konfigurační soubor, který jsem do
něj přes webové rozhraní nahrál a od té doby se stará o veškerou
komunikaci včetně navazování spojení.

na serveru mám pak jeho IP (10.0.0.138) nastavenou jako default gateway
a je to. zkuste se zeptat providera.

zdraví,

--
Daniel Hrbac