gprs

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 16 10:31:33 CEST 2004

Z.Kováč wrote:

> To si dovolím nesouhlasit. Já jsem to využíval asi rok, naprosto bez

Dovolím si naopak nesouhlasit s vámi.

> Jinak s Eurotel Data Nonstop jsem byl spokojený.

To vás podmázli? Pokud to máte jen na brouzdání a poštu, tak snad ano,
ikdyž ta latence je u brouzdání šílená, ale po 2 měsících jsem si už
zvykl a nepřipadne mi (ze začátku mě to ale pěkně štvalo). Prostě jsem
se zase naučil čekat, jako za dob XTček a 286-ek.

Pokud ale chcete se připojit na vzdálený terminál (ssh, ICA), naprosto
gprs nedoporučuji (zde bylo probíráno také - u ICA eventy myši mají
zpoždění za eventy klávesnice 8) ), to je fakt lepší pevná ikdyby byla
jen 9kbps.

Taky FTP klienti jsou z gprs docela vytočeni, schválně si to zkuste
najít. Jediný, který se osvědčil i přes gprs, je gFtp, má ale zas
klasický nepraktický vzhled starých FTP klientů a ne ála "mc" (ten má
duševní problémy taky, vedoucí až k jeho následnému nucenému zabití).

Přes modem to fakt bylo o hodně lepší.

Zkuste uploadovat 80MB v kuse. Přes gprs nemožné, přes modem to za pár
hodin (přes noc) bylo. Taky stažení 80MB přes gprs je bída (hlavně když
ten db export via http nepodporuje navazování stahování) neboť občas se
to vytimeoutuje (přes modem nepamatuji, maximálně spadení linky). A
přenášet to v rámci ICA session je ehm... No, už nebudu nadávat :o)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!