Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Duben 16 09:18:17 CEST 2004

> Tohle je taky FUD (pravda, ponekud umirnenejsi). Pokud
> nehodlate napsat, _co_ konkretne a _proc_ vam nevyhovovalo,
> tak to radsi ani nepiste.

Aha. Takhle jste to myslel. No me to nevyhovovalo hlavne proto, ze s tim
byla strasna prace, aby tam nebyly zbytecne baliky. Prislo mi, ze je tam
hrozne moc zavislosti a blbe se mi to orezavalo. Trustix by zase asi mnoha
lidem nevyhovoval, protoze by jim prisel strasne strohy a urcite by jim tam
neco chybelo. Me se libilo, ze jsem mel pocit, ze tam nemam skoro nic navic,
co bych tam nechtel. Ono skutecne zalezi na pouziti toho serveru. Co ma
vlastne delat.

TNX