gprs

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Pátek Duben 16 21:11:16 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

Ja jsem myslel, ze to dela jenom mne. :-/ Vidim, ze je to jasne, zacinam
hledat poradnou nabidku za slusnou cenu.

> zvykl a nepřipadne mi (ze začátku mě to ale pěkně štvalo). Prostě jsem
> se zase naučil čekat, jako za dob XTček a 286-ek.

Trefne. Presne tak.

> Taky FTP klienti jsou z gprs docela vytočeni, schválně si to zkuste
> najít. Jediný, který se osvědčil i přes gprs, je gFtp, má ale zas

Ano, ale do urcite miry.

> klasický nepraktický vzhled starých FTP klientů a ne ála "mc" (ten má
> duševní problémy taky, vedoucí až k jeho následnému nucenému zabití).

Presne tak, 'dusevni problemy', ani to s nim nezkousim, nema to cenu.
Pouzivam v podstate jen gFtp a vidim, ze jsem mel stastnou ruku pri volbe.

> Přes modem to fakt bylo o hodně lepší.

Vcera jsem to musel zkusit a davam vam za pravdu. I ten blby analogovy
modem vali uzasne.

> Zkuste uploadovat 80MB v kuse. Přes gprs nemožné, přes modem to za pár
> hodin (přes noc) bylo. Taky stažení 80MB přes gprs je bída (hlavně když
> ten db export via http nepodporuje navazování stahování) neboť občas se

Nejvic jsem stahl 180 MB iso, na vic jsem nemel nervy (wget -c
soubor/tri dny, ale ne v kuse ;-) )

> to vytimeoutuje (přes modem nepamatuji, maximálně spadení linky). A

Jj, po cca 6-8 hodinach uz nekomunikuje, musim ho shodit, ovsem uz
nenahodim - 'Chyba GPRS pripojeni'. Eurotel resil, az nic nevyresil.
Podporovany je pouze system windows, blablablabla...

Neni vsechno zlato, co se trpyti, v cervnu s tim asi koncim (jakmile to
zdrazi).

--vo

--

Vlastimil Ott