tuhnuti systemu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Duben 17 02:19:15 CEST 2004

> rpm umí porovnat nainstalované soubory na disku se svou databází. Hledejte
> manu rpm slovo verify.
Ackoliv jsem v oblasti linuxu pouze "hodne dobre vycvicena opice", tak tohle
vim. Jenze to by clovek musel vsechno instalovat z rpm. Kdyz treba nekde
nemam 'mc' tak si ho tam proste z jineho serveru zkopiruju rucne a to se do
zadne databaze nedostane :-) Ja vim, je to prasarna, ale je to hned :-))) No
a kdyz mi pak nejaka zpitomela RAMet nebo "ynteligence" disku skrabne neco
do mc binarky, tak jsem v hajzlu, no ;-) Ono pro widle taky existuje
'sfc.exe', ktere si vytvori databazi a je schopne nasledne odhalit zmenene
soubory, jenze i do widli jde spousta programu dostat prostym nakopirovanim,
treba Total Commander (Windows commander).
--
Petr