Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Sobota Duben 17 13:22:11 CEST 2004

Ahoj,

	tak sa opytam, ked uz je udrzba distribucie de facto iluzia v pripade
Slackwaru, tak preco si Slackware pouzival od roku 1993 do roku 1997? Ved predsa
na zistenie, ze nieco je iluzorne a ze mi to nevyhovuje, netreba 4 roky..
Asi je to trosku rypanie :)..

	pekny den,

	Martin

Martin Hudec		| corwin at aeternal.net