[OT?] Architektura od Celeron Mendocino , gcc a kernel

Jarda jarda na yucom.be
Sobota Duben 17 23:37:23 CEST 2004

Ktery kernel? Me se nektera jadra vubec nepodarilo zkompilovat. Treba
ted jsem zkousel 2.4.25 s prakticky stejnymi nastavenimi, jako mam v
bezicim 2.4.18. At delam, co delam, na tomhle stroji po bootu
nasleduje dekomprese BIOS dat nebo co to pise a pak hned reboot.
Zkuste jine jadro, schvalne, jestli to neco zmeni.