nb compaq presario 1200 & power managment

eduard veleba eveleba na volny.cz
Neděle Duben 18 13:06:24 CEST 2004

zdravim,
dokaze mi nekdo poradit?
mam notebook compaq presario 1200 (12XL512) s PhoenixBIOSem 4.0 Release
6.0 (verze 0F0A) a nefunguje mi skoro nic z power managmentu.
s kernelem jsem si ruzne hral, pouzivam 2.6.3, pres apm funguje
jenom "apm -S" a zhasne monitor, zastavej se disky, ale procesor jede
normalne dal (ledka na nb neblika ale porad sviti) a s acpi to detekuje
jestli je nebo neni pripojenej ac adapter a teplotu a to je vse...
baterii nedetekuje a navic mi vypina notebook kdyz zbyva baterie jeste
cca 30 minut prace - a vzhledem k tomu ze celkem vydrzi 1:45 je to docela
dost :( zadny suspend pres acpi nebeha a pres to apm je to jen castecne...
software suspend funguje, ale po probuzeni nejde zvukovka, funguje
po restartu alsy, ktery vsak vyzaduje shozeni aplikaci, ktere alsu
pouzivaji, takze mi to shodi kde...
poradi nekdo? (a nerikejte RTFM protoze jsem si precet uz snad vse co je)
diky

--
s pozdravem
eduard veleba