Zrušení tisku ve frontě

Boris Filipovič b.filipovic na centrum.cz
Neděle Duben 18 13:15:18 CEST 2004

Dne Sat, 17 Apr 2004 21:20:45 +0200
Josef Kufner <jkufner-04 na seznam.cz> napsal/a:

> Musi se to v konfiguraku povolit a browser by se mel ptat na heslo.
Konfigurák jsem prolezl, ale která volba by to měla být jsem nevyzkoumal
(předpokládám, že něco kolem AuthType Basic)
Nerozumím tomu, proč z příkazové řádky to jde bez nějakého dalšího
nastavování, ale z prohlížeče (na tom stejném počítači) ne.
Problém je, že různé nadstavby (qtcups, kups,...) nezobrazují položky ve
frontě, zatímco web. rozhraní ano.

Doplnění: gnome-cups-manager funguje skvěle

Boris Filipovič