[OT?] Architektura od Celeron Mendocino , gcc a kernel

Jarda jarda na yucom.be
Neděle Duben 18 14:50:29 CEST 2004

Petr Koval wrote:

> To bylo u 2.4.25 (vanilla). 2.4.18 (suse) mi jede i s CONFIG_M586.
> Su zvedav co na to rekne ve stredu jak budu mit vic casu
> 2.4.26 (vanilla).

A co zkusit 2.6.5? Na jinem bi-stroji mam tohle jadro s Gentoo
zaplatami a byl jsem z toho vydren, ze jsem to zkompiloval hned na
prvni pokus uplne chodive, vcetne ACPI, ktere mi na stejnem stroji v
2.4.neco nechodilo (po bootu nasledoval samovolny reboot, kdyz v
jadre bylo ACPI).