A7N8X (nForce2) - krute problemy v obraze

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Neděle Duben 18 21:39:03 CEST 2004

V Ne, 11. 04. 2004 v 22:01, Petr Stehlik píše:

> __pri hybani mysi__ <- to jsem zapomnel zduraznit.

pomohlo vymenit RAM za jinou, pry kvalitnejsi. Ted jede vse OK.

Predchozi testy RAM v textovem rezimu nic neodhalily a v grafickem
rezimu jsem to nestihl pustit, protoze to pri jednom zatuhu ponicilo
instalaci X-Windows na disku. Nejpis by to ale pri aktivni grafice
rychle naslo problemy. Nenapadlo me to puvodne, protoze nejsem zvykly na
graficke karty sdilejici RAM s CPU..

Petr