Programovani v C lze nejak predat z child procesu data do rodic. procesu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Duben 18 23:04:22 CEST 2004

On Sun, Apr 18, 2004 at 10:02:00PM +0200, linux_lukas na atlas.cz wrote:

> Koukal jsem na to a napadlo mne jeste pouzit "pipe" je to o neco
> slozitejsi nez popen ale ten zbytecne spustenej shell mi nedal.

Samozřejmě je lepší použít pipe(), pokud toho potomka stejně
nevytváříte pomocí něčeho jako system(). Navíc si ty roury můžete
rovnou vytvořit dvě, každou pro jeden směr. Nebo ještě víc.

                                                    Michal Kubeček