sa-learn - globalni uceni

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Neděle Duben 18 23:38:19 CEST 2004

V Ne, 18. 04. 2004 v 23:28, Jan Houstek píše:

> Aby jakykoliv statisticky filtr rozumne fungoval, musi byt naucen z
> kvalitniho a reprezentativniho vzorku. Napr. pocet spamu a hamu by se
> nemel radove lisit a take neni zcela rozumne do nej narvat uplne vsechny
> spamy a hamy, ktere vam postou prolezou.
>
> -- Honza Houstek

Tak mi po celodenim zkoumani nezbyva rici nez: Mate pravdu.

Dekuji za nakopnuti.

Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .
Project manager of infrastructure strategy development.
King of the Lhotkanet.cz Empire.

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!