Ako zdielat napalovacku v kerneli 2.6

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Duben 19 12:07:51 CEST 2004

dokaze pomocou toho napalovat aj k3b?
zdielanie pristup na vzdialene scsi zariadenie ako na lokalne sa mi vidi
transparetnejsi a uz osm to skusal 2x rozbehat, ale nepodarilo sa - na 2
roznych systemoch, tak ani neviem ci je to spolahlive.
a tiez som si nie isty, ci napr. cdrdao ho vie pouzit, v manuale som som
tak narychlo nenasiel...

Jan Nemsak

Dňa Po, 2004-04-19 at 10:38, Roman DAVID napísal:

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311