Apache2 a limit na pocet spojeni

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 19 13:20:39 CEST 2004

Roman DAVID wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > 	Zdravim,
: >
: > jak byste udelali omezeni na pocet spojeni HTTP serveru pro requesty v ramci
: > jednoho <Directory> nebo <Location> nebo <VirutalHost>? Napriklad mam nejaky
: > "atraktivni" ale velky obsah jednoho adresare, a nechci aby mi pomalu
: > stahujici klienti vycerpali MaxClients a ja mel kvuli tomu nedostupny cely
: > zbytek WWW stromu.
: >
: > 	Zatim jsem zjistil, ze neco takoveho by mel umet mod_bandwidth,
: > ale nasel jsem jen pro Apache 1.3. (Ale i tak bych preferoval standardni
: > prostredky Apache).
: >
: > 	Druha moznost je resit to pres mod_perl a ScoreBoard, ale tim si
: > nejsem uplne jisty, jestli to jde. No a treti moznost je pustit jineho
: > Apache na jinem portu, ale to je daleko mene flexibilni nez omezeni
: > jen v ramci <Directory> nebo <Location>.
:
: Pokud nepotrebujete scriptovani na strane serveru, tak bych supnul
: na jiny port nejaky lehkotonazni webserver jako napr. Boa.
: Mam s nim (Boa) jen same dobre zkusenosti a imho je dobry na takoveto
: ucely (masivni servirovani statickeho obsahu).

	Jak jsem rikal, radeji bych mel tohle v ramci jednoho HTTP serveru,
ale samozrejme o moznosti jineho serveru na jinem portu vim.

-Y.

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds