s udev nefunguje pptp, fd, cdrom, alsa

Petr Aubrecht aubrech na labe.felk.cvut.cz
Pondělí Duben 19 13:36:27 CEST 2004

On Wed, 14 Apr 2004 18:07:33 +0200, Krištof Petr wrote:

> Nejdrive jsem to zkousel metodou pokus/omyl, pak jsem si precetl
> dokumentaci (napr. http://www.reactivated.net/udevrules.php)
> a nakonec jsem zkompiloval programek udevruler (soucast baliku
> udev od verze 0.23) a naklikal to v nem :-)
> pk

Dekuju, tohle je mnohem lepsi, nez dodavana dokumentace. Sice jsem to
jeste uplne nestudoval -- provizorne jsem zprovoznil veci, ktere me trapi,
tedy cd, floppy. PPP udev neresi vubec (a rucni vytvareni node mi
nepripada uplne koser). Alsa by mela chodit taky, zrejme to bude problem
driveru.

udevruler jsem zkusil, ale ty jeho pravidla jsou naprosto odlisny od tech,
ktera jsou uvadena jako ukazkova -- radsi se zkusim spolehnout na navod.

Jeste jednou diky
	Petr