ANNOUNCE: DejaVu TrueType fonty verze 1.0

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Duben 20 11:53:17 CEST 2004

Stepan Roh wrote:

>No, popravde receno, nemam tuseni :-) Zadna takova informace se ve
>zdrojovych souborech nevyskytuje (nebo ji nevidim). Mozna to odhadne podle
>toho, zda jsou tam vsechny znaky z daneho kodovani (coz pro iso8859-2
>zcela urcite neni pravda). Jeste se na to podivam, kdyby mel nekdo nejaky
>poznatek, tak at se o nej podeli.

Jeste bych pridal jednu zajimavou vec. Nejak se mi v Mozille tyhle fonty nezobrazujou s antialiasingem. Mam nastavenej antialiasing pro TTF v adresarich s DejaVu a s MS fontama. MS fonty se antialiasujou, ale DejaVu ne. Netusite v cem to muze byt?

Diky, Libor Chocholaty