[OT?] Architektura od Celeron Mendocino , gcc a kernel

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Duben 20 12:30:23 CEST 2004

	:-) teda já měl za to, že to co produkuje Transmeta je dost něco
jiného... ale nikdy jsem neviděl, neošahal, jen v při kompilaci kernelu
jsou tam takové featurky, možná jen čeřím vodu...