ANNOUNCE: DejaVu TrueType fonty verze 1.0

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Úterý Duben 20 13:12:19 CEST 2004

> Jeste bych pridal jednu zajimavou vec. Nejak se mi v Mozille
> tyhle fonty nezobrazujou s antialiasingem. Mam nastavenej
> antialiasing pro TTF v adresarich s DejaVu a s MS fontama. MS
> fonty se antialiasujou, ale DejaVu ne. Netusite v cem to muze byt?

Ja je mam ve Firebirdu 0.7 aliasovane (pouze u rcaron v kurzive
mi Firebird kresli osklive trojuhelnikove artefakty, ale to je
jina story). Pouzivam Gnome 2.4 ze Sarge (Debian/testing), ale
Firebird mam z binarniho balicku z mozilla.org a IMHO Mozilla
Pango ani jine cizi rendrovadlo nepouziva, fonty si kresli sama.
Jinak v Gnome 2.4 jsem zatim s DejaVu nezaznamenal problem.
Snad se ozve nejaky odbornik na Mozillu nebo antialiasing TTF.

Mimochodem, jakou verzi Mozilly pouzivate? Odkud?

VK