FW: notebook pro linux

Úterý Duben 20 16:44:46 CEST 2004

Petr Skoda <skoda na pleione.asu.cas.cz> wrote:
> Muzete podrobneji popsat, jak vam chodi ACPI, jake jadro (nebo to chodilo
> hned? )

zalezi od verzii jadier. 2.4.* mali problemy na mnoho NB, 2.6 je to horsie
(problem nie je afaik v linuxe ale v nekompatibilite ACPI zariadeni so
specifikaciou).

> Jak mapovani knofliku jako pridavani ubirani hlasitosti, jak knofliky jako
> posta apod, Jestli usina procesor, chodi-li modem , co dela vetrak apod ?

delly maju velmi dobru podporu v jadre. zvysok HW byva ok, problemy byvaju
so vstavanymi modemami (winmodemy/softmodemy)

> Jde vam taky usinani a hibernace na disk a do pameti ?

neskusal som.

> Mam tenhle stroj, cetl jsem diskusi o omnibookach a stale jsem nejak
> nepochodil i po pokusech s kompilovanim ruznych omke modulu apod ...

Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.