[OT?] Architektura od Celeron Mendocino , gcc a kernel

Petr Koval pk na nux.at
Úterý Duben 20 18:01:36 CEST 2004

Jarda <jarda na yucom.be> wrote:

> No, asi spis z nejakeho souboru, ve kterem se skladuje uvitaci hlaska.

Ja typuji silne na GCC, jelikoz je Kernel a Moduly to jenine
co neni -march=pentium2 CXX=i686-pc-linux-gnu a pri make menuconfig
je naprosto jasne videt, ze se menuconfig pripavuje pod -march=i686.