LS prikaz v C (lehce mimo puvodni dotaz)

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Úterý Duben 20 20:01:37 CEST 2004

Tue, Apr 20, 2004 at 07:12:25PM +0200  Robert Vojta napsal:
>   ... nehledáte spíš funkce jako opendir, readdir, closedir,
> s[fl]stat, apod? Co u vás přesně znamenají knihovní funkce?
Onehda jsem cosi psal s temito funkcemi a dospel jsem ke zjisteni ze do
adresare do ktereho nemam ani read ani execute permission me to necha zcela
bez reci opendirnout, ale nasledny readdir vyusti v Segmentation Fault.
Vyresil jsem to tedy pomoci stat("adresar/."). Je toto spravne chovani a moje
reseni spravne?

Diky,
--
.------   Tomáš Janoušek   alias Liskni_si   ------.