LS prikaz v C

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Středa Duben 21 10:26:23 CEST 2004

On Tuesday 20 of April 2004 23:36, Ondras wrote:

> Abych pravdu rekl, tak moc nevim o cem ... s unixem zacinam a tohle
> je, jak uz nekdo spravne podotkl, domaci ukol. Bohuzel,ze zadani
> vyplyva, ze zadne z fci opendir, readdir, closedir, stat .. by se
> nemely pouzit.
> Pouzit muzu pouze fce, ktere jsem uvedl i kdyz nevim k cemu mi bude
> napr. getpwnam.

Tak to potom prijamnu zabavu :) Ak sa mozem opytat, kde davaju taketo
domace ulohy? Bud som/ste nepochopil zadanie, alebo zadanie vymyslala
sekretarka. Neviem si totiz predstavit, ako by sa to dalo spravit.
Mozno si napisat vlastne low-level ovladanie disku, vlastny kod
obsluhujucu filesystem a nejak to spojazdnit (co si akosi neviem
predstavit), potom by to ale slo aj bez getpwnam a podobnych
nezmyslov so zadanim nesuvisiacich.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky