Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 21 10:45:36 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 04:00:11PM +0200, David Jez wrote:

> Heh dobre, treba Fedora Core 1, midnight commander. Zaprasi
> nainstalovany system bez Xek tunou nepotrebneho Xmoroveho bordelu a
> knihoven. Console only verze to samozrejme neni, bez X knihoven si ani
> neskrtne.  Naproti tomu ve slacku jsou balicky pro zakladni veci (mc,
> vim, gv apod.) jak pouze konzolove, tak pripadne pro Xka. Docela
> super.

Jestli vam vadi, ze mc ma podporu pro X11 (a vyzaduje nekolik snadno
identifikovatelnych baliku s knihovnami), prelozte si ho pomoci SRC
balicku bez nich. Diky balickovacimu systemu je to jednoduche a snadne.

Co se tyka vim (gvim), je to diky odlisnosti aplikace oddelene i pomoci
balicku, takze to uz tak dobry priklad neni. U gv pochybuju, ze
potrebuju konzolovou verzi, spise pouzivam konverzi na text (ale to
nekdy nejde kvuli fontum, takze je jednodussi mit GUI verzi).

IMHO je existence "konzoloveho" baliku spatnym duvodem pro neexistenci
zavislosti, takze placete na spatnem hrobe (a ujizdi vam argumenty).
Naprosto v tomto pripade postradam logickou vazbu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz