RE: Práva souborů na WWW

Dejma dejma na volny.cz
Středa Duben 21 16:19:26 CEST 2004

> Problematicke to zacne byt v okamžiku, kdy
>
> - o obsah se stara vice lidi a maji ruzne pravomoci
> - obsah ma castecne vytvaret/modifikovat samotny http server

To je přesně můj případ :)
sambou tam přistupuji z pohodlnosti, force user mi zařídí aby vlastníkem
byl apache (na vlastnictví uživatelském mi nezáleží - jsme 3 v kanclu a
máme všichni stejná práva, navíc tam někteří kopírují obrázky)
ftp používám z nouze v případě že něco zapomenu pro upload (download
1den/365 a to bude přesně průser :)
a apache generuje php includy , static HTML a logy cyklů.

Díky za osvětlení situace, tak nějak jsem s tím počítal - jsem asi
příliš paranoidní.

Ještě takový detail, je velký průser když PHP script má masku 777 ale je
v htmldocs apache.
Jde potom nějakou kličkou zjistit zdroják. Správně by ho měl interpret
php vždy přeložit.

Díky za občersvení mé hlavy, Dejma