nafuknute kondenzatory (was: tuhnuti systemu)

Zdenek Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Duben 21 17:51:38 CEST 2004

On Wed, 21 Apr 2004, Jaroslav Mikulík wrote:

> No tak nevím, ale kondenzátory na desce okolo stabilizace, které občas
> vytečou mají max pracovní napětí obvykle 10 nebo 16V. Ukažte mi CPU,
> který běží na takové napětí.

Ja elektrikar rozhodne nejsem, jen reprodukuji to, co mi rikal onen
technik. No mozna me chtel splachnout rychlou odpovedi a jak vidim, asi
splachl...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...