KOMERCE: Linuxove sluzby?

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Středa Duben 21 18:42:55 CEST 2004

Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

V tom pripade to bud s tim penale nemyslite vazne vy, nebo ten zakaznik.
Nebo mi chcete rict, ze byste takove penale byli schopni zaplatit vy ci
snad vase pojistovna?

> 	Je dobre, ze si to myslite Vy, ja a nekolik dalsich, z debaty to
> vsak vypadalo ponekud jinak => riziko dáme na jiné, zaplatíme a jsme za
> vodou - bud vyděláme na svém bussinessu nebo nám prostoj našeho
> bussinessu zaplatí penále neschopného dodavatele...

Jasne, ale vzdycky je treba na to toho zakaznika upozornit. Co kdyz on
si prave tohle mysli? Koneckoncu proto to dela, ze ano... Nejde o
zaplaceni prostoju obchodu, to uz je vzdycky spatne. Jde o to, aby se mu
vyplatilo si za stejnych podminek dostupnosti systemu predat jeho spravu
jine firme nezli platit si sve vlastni lidi.

JK