Mandrake

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Duben 21 23:02:03 CEST 2004

n> Mam nainstalovany Mandrake 9.1 - asi je to stara distribuce.

Proc myslite? Zbavte se neustale honby za nejnovejsi moznou verzi
balicku pokud ji skutecne nepotrebujete.

n> Doporucite mi stahnout si Mandrake 10.0? Pripadne kde je ke
n> stazeni.

Ze by www.mandrakesoft.com ?

n> Jakou jinou distribuci nainstalovat?

Proc jinou? Co se vam nelibi na Mandrake ze chcete menit distribuci?
(Tim neobhajuji Mandrake, ale kdyz od Mandrakea chcete pryc mel byste
vedet proc, jinak se vam take muze stat ze skoncite u distribuce s
uplne stejnym problemem).

n> Kde se o tom da dozvedet vice - srovnani distribuci a jejich
n> vhodnost k pouziti k ruznym ucelum.

Obavam se ze na to asi nedostanete rozumnou odpoved. Vzdy se najde
alespon jeden clovek ktery pouziva libovolnou distribuci pro libovolny
ucel. Cili nekdo prohlasi "Mandrake je na desktop." a ozve se 10 lidi
"Ja mam Mandrake na serveru a je to super!"

Ale asi takhle:

desktop: SuSe, WhiteBox, Fedora, Mandrake, ...
server: Debian, Gentoo, Slack, ...

a pak spousta distribuci specializovanych na routery, firewally, atd.

Obavam se ze jsem vam asi moc neporadil, ale ono to ani nelze kdyz
nenapisete co vlastne potrebujete a proc se vam Mandrake nelibi.

TV

PS: Osobne na desktopu pouzivam Gentoo a nemohu si stezovat, nicmene
    nepocitam ze byste si chtel ctyri dni kompilovat system od
    zacatku.