Mandrake

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 22 07:52:33 CEST 2004

noone wrote:
> Mam nainstalovany Mandrake 9.1 - asi je to stara distribuce.
> Doporucite mi stahnout si Mandrake 10.0? Pripadne kde je ke stazeni.
> Jakou jinou distribuci nainstalovat?
> Kde se o tom da dozvedet vice - srovnani distribuci a jejich vhodnost k
> pouziti k ruznym ucelum.

Skotske prislovi pravi: nespravuj co neni polamane.

Ja mam taky MDK9.1 (+updaty + klubove KDE 3.1.3) a dle nejen meho nazoru
je to nejvice funkcni distro i bez updatu.

Jinak existuje MDK 9.2 updated+extended se zvlastnim ohledem na ceske
doplnky od pana Mazance, viz ftp linux.contactel.cz, peoples, hawk a
nekde tam to bude. S MDK 10 bych radeji pockal.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!