Samba3 CUPS a PDF generator

Dejma dejma na volny.cz
Čtvrtek Duben 22 09:21:17 CEST 2004

Dobrý den všem,

mám nově MDK10 obsahující sambu3. Samba 3 implicitně tiskne přes CUPS,
na který jsem si již zvykl a vyhovuje mi. Před tím jsem používal lprng -
je to jedno, tisknu stejně na HW printserver.
Kmému trablu:

Toto obsahuje smb.conf, což se mi nějak nezdá
Proč tam je přednastavený CUPS a PDF generátor dohromady již od
instalace, když je tam ta bezvíznamná poznámka že to nemá být nastaveno
přes CUPS ?!?! - nechápu proč

# Note that this only works if 'printing' is *not* set to 'cups'
[pdf-generator]
   path = /var/tmp
   public = Yes
#  guest ok = Yes
   printable = Yes
   comment = PDF Generator (only valid users)
   #print command = /usr/share/samba/scripts/print-pdf file path
win_path recipient IP &
   print command = /usr/share/samba/scripts/print-pdf %s ~%u //%L/%u %m
%I "%J" &

Lze nějak donutit sambu případně CUPS - nevím, abych tiskl na
pdf-generátor a v home adresáři budou růst vytisklý PDF dokumenty.

jistě mi poradíte, abych si změnil tiskový systém na jiný než CUPS, to
mě také napadlo, ale před tím bych rád věděl že to i vám ostatním
skutečně s CUPS nefunguje a nebo funguje, ale...

V logu samby se vyskytuje
[2004/08/22 08:53:05, 0] printing/print_cups.c:cups_queue_get(899)
  Unable to get jobs for ipp://localhost/printers/pdf-generator -
client-error-not-found

Goglil jsem a nic moc, španělsky a italsky neumím, někde se používá
ps2pdf přímo v print commandu, ale samba má svůj script, který používá
také ps2pdf - tak fakt nevím.

Pokud to někomu jde, budu vděčný za info jak, jinak si odpustím PDF nebo
CUPS :(,

Dejma