Import db do mysql

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Duben 22 17:46:47 CEST 2004

On Thu, Apr 22, 2004 at 05:32:30PM +0200, lame007 wrote:
> Mam problem s MySQL moc nerobim.
>
> Dostal jsem hotovou db do mysql a potrebuju ji zpatky dostat do mysql na
> jinem pocitaci.
> Jak se to da komplet pridat ten soubor .db do toho?
>
> Jen abych si vytahnul ty udaje.
>
> Diky za odpoved

V jakem formatu jsi to dostal? Na import je mysqlimport. Lze to i pres
mysql -u < jmeno.souboru (ale radeji do nej dopiste use/create ...);
Pokud mate zkopirovane soubory tak by je melo stacit primaznout do
adresare k ostatnim databazim systemu mysql, na debianu treba
/var/lib/mysql/

Celou dobu premyslim, jestli fakt nemate format ".db", coz s mysql nema
nic spolecneho...
-- Dalibor Straka