Mandrake

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 22 21:27:07 CEST 2004

On Thu, 22 Apr 2004, noone wrote:

> Vzhledem k mym malym, a nebojim se rici mizivym, zkusenostem si necham
> poradit... pravda asi bude nekde uprostred... Update 9.1 bude pro
> zacatek dobra volba, ze?

Pokud zacinate, a rozhodl jste se pro Mandrake, asi je opravdu nejlepsi
sahnout rovnou po MDK 10.0. Z toho duvodu, ze kolem nej je ted nejvic
deni, nejvic lidi ho bude znat atd. Udrzovat starsi distribuci si muzete
dovolit v pripade, ze se v ni vyznate.

QCM prodava sety s 5CD a tistenou priruckou pro zacatecniky za velmi
prijemne penize.

> Jde mi ale predevsim o podporu hardware - nebude v tom rozdil? 9.1 - zatim
> nepodporuje muj winmodem.

Podpora HW bude v 10.0 zcela jiste lepsi nez ve starsich verzich. Pokud se
ale jedna o winmodem, je take mozne, ze nebude v linuxu fungovat vubec. Co
to je za typ (hlavne typ cipove sady)?

> Take bych rad instaloval na usb mobilni telefon s modemem. Nebude v 10.
> neco co v 9.updatovene neni?

Nevim, jaka barevna udelatka kdo pouziva na pripojeni mobilu ci modemu,
teorie je takova, ze jakmile se vam podari na tom USB kabelu zprovoznit
emulaci serioveho portu, tak je z toho obycejny modem, ktery se ovlada AT
prikazy. Jak jsou podporovane ktere kabely nevim, ale tech USB-to-serial
chipu neni zas tolik, takze sance bych videl velmi slusne.

-- Honza Houstek