RE: BIND9 a přízaz host nepřekládá (VYŘEŠENO)

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Duben 23 10:02:43 CEST 2004

	Asi jsem lama, ale toto slysim/vidim prvne... - funguju na tom
vic jak 10 let bez problemu...

	viz treba zona fonet.cz, konkretne:

                IN      NS      excalibur.fonet.cz.
                IN      NS      merlin.fonet.cz.
;
                IN      MX      10 excalibur.fonet.cz.
                IN      MX      1 merlin.fonet.cz.

	Pro overeni doporucuji:

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/sleuth/check2.cgi?domain=fonet.cz&se
rver=excalibur.fonet.cz&serverip=&action=Submit&.cgifields=verbose

(3 warningy ohledne nekonzistence relace mezi A a PTR, + mensi expirace)