Vice domen na jednom serveru

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Pátek Duben 23 15:53:06 CEST 2004

Dalibor Straka wrote:
> [...]

No, ono to neni zakazano, ono je pred tim varovano, rfc 1912.
Takze urcite dobre pravidlo je nechat CNAME mirit rovnou
na jmeno, ktere uz ma A zaznam, tj. jiz je kanonicke.
Proto se tak CNAME ostatne jmenuje ("Canonical NAME").
Ponevadz DNS server se holt pak musi ptat pro kazdy clanek
retezu, nez se dostane k IP adrese => zbytecna zatez.
A cele DNS je prece o tom, aby se zatezi ulevilo.

Zaver: neni to zakazano, je to jen nanejvys vhodne = v oduvodnenych
pripadech to klidne poruste, ale nedelejte z toho beznou praxi.
--
S pozdravem
Ivo Panáček